Re: Administrowanie sieciami Unixowymi - kursy

Autor: HelAnd (heland_at_polbox.com)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 21:44:04 MET DST

"Wojciech Puchar" <wojtek_at_3miasto.net> wrote in message

> ale dałoby się bez UDP z DNS korzystać

zgadzam się z tym jak najbardziej, sam takie próby przeprowadziłem - po
prostu zablokowałem port 53 (UDP), bez wprowadzenia żadnych innych
modyfikacji i różnica polegała tylko na tym, że tylko trochę dłużej był
szukany dany serwer, ale wykorzystany był do tego tylko protokół TCP.

--
Pozdrowienia z Helu :)
HELAND heland_at_kki.pl