Re: A moze o drukarkach? Np. EPSON SC480 jakie + i - ?

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 20:54:28 MET DST

> Jam od wielu lat mam Epsona stylus color 400 i jestem zadowolony. Poza
jedną
> rzeczą - po dłuższym nieużywaniu (choćby jeden dzień) musi się długo (z
> minutę) "przygotowywać" do drukowania, a robi to wydając głośne i mało
> przyjemne odgłosy. W ogóle jest głośna. Koszty eksploatacji są bardzo
niskie
> jeśli używasz nieoryginalnych tuszy. Kosztują 20-30 zł. Używam ich od lat
> nie mam kłopotów, jakość też okej.
> Drukarka jest wolna.

_NIE dotyczy to nowych modeli! szybkie i ciche. Swietna jakosc nawet w tych
najtanszych.

> papierze
>
> Tego to ja bym nie polecał w żadnej drukarce:)

samodzielny refil to ryzyko (IMHO) ale sa inni producenci... lepiej tak.
jak padnie glowica to lepiej kupuj nowa drykare....

Ogolnie do domciu (word itd) to polecam HP 840/845 ta druga tylko USB
dobra jakosc i brak klopotow. Naboje sie refiluja

jak chcesz lepsze drukary to 9xx - jakosc b.dobra ale z refilem da rade
tylko na czarnym. Kolor czesto pada.

mosciak