Re: problem z Abitem

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 20:29:17 MET DST

"Kush" <kush_at_wp.pl> wrote in message:
> No dopra
> ale moja płyta ABIT Bf-6 ma
> 10 (słownie dziesięć) DIPÓW.
> no i co wy na to??
Te dip'y nie sa do ustawiania porcesora...
DS9 - ustawia sie dzielnik dla agp, w twoim przypadku ma byc OFF (1/1)
DS10 - wlacza/wylacza softmenu, ma byc ON (wylaczone)

Ale i tak proponuje ustwaic wszystkie na OFF i skonfigurowac procesor w
bios... Ta opcja nie jest dla ozdoby, tylko po to zeby z niej korzystac :))

DW