Re: Radyjko do kompjutera

Autor: Tomek Zakręcki (tomek_at_zakrecki.prv.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 19:55:00 MET DST

Użytkownik "Michal" <pro1_hejtoja_at_pro1.promail.pl> napisał w wiadomoœci
> Sa takie? Zalezy mi tylko na tunerze FM nie musi miec
> pilota ani jakichkolwiek wodotryskow. Ot takie cos co
> po prostu gra. Dobrze by bylo jakby nie zajmowalo miejsca
> na zewnatrz. Mam wolne ISA i PCI.
>
> Michal

Ja rozwiazlaem w ten sposob. Walkman z radiem+kabelek (2xjack) i go do
walkmana i do wejscia mic albo linein. I gra mi 24h na dobe, tylko czasami
zmieniam akumulatroki bo zdechna i laduje. Mozna na zasilacz wiec wtedy nie
zdechnie.

--
Pozdrawiam
Tomek Zakręcki