Re: JAK PODKRECIC?

Autor: Alarmus (alarmus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 19:18:56 MET DST

> Po pierwsze polącz mostki L1 ołówkiem lub klejem na srebze tak aby bylo
> dokladnie polączone po drugie chłodzenie czyli np SK6 lub FOP 38 itp.

Czy te mostki sa na procesorze ?
Ja mam tego Athlona i plyte EpoX8K7A i krecic prockiem daje sie swobodnie.
Tylko ta temperatura.......
Acha podkrecilem na 1.7GHz i pracowal stabilnie ale dlugo nie pracowalem bo
obudowa komputera sie juz topila.
Podkrecalem przy ustawieniach 144 X 12 i dopuki nie kupie lepszego
kaloryfera na prock to nie krece i pozostaje przy
standartowych ustawieniach czyli 133 X 10.5

Pozdro Alarmus