Re: 256+128???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 14:08:21 MET DST

PeJot zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Jak się nie umie skonfigurować optymalnie systemu to może on
> działać troche nieciekawie ;)

Wolal bym nie komentowac zachowanie win95 przy wiecej niz 256 RAMu.
Konfigurowac sobie mozna dowoli.

> [...]
> W grach żadnej różnicy?.
> Jak w Piątek zainstalowałem Mechcommandera 2 na 256MB
> i Duronie_at_1Ghz to zaraz w Sobotę poleciałem na giełde i kupiłem
> drugie 256MB ;)

I moze mi powiesz ze byla roznica? No chodziaz jak sie ma z 30
wlaczonych programow NU i inne smieci to moze i sie przytyka ;)

> Zresztą na giełdzie w Krakowie dwubankowe PC-133
> 256MB są po 90zł ...

Pewnie jakis Tajwanski chlam. W Sz-nie mozna za 80 bez VAT miec
Infineona ;)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--