Re: ECS K7S5A + A1.4 (lan mor tajm...)

Autor: sosin (sosin_at_gmx.de)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 13:14:15 MET DST

On Sun, 14 Oct 2001 11:25:46 +0200, "rao" <rao_at_poland.com> wrote:

>Wciaz ten sam problem - komp sie nie wlacza po jakims czasie pracy (dyski i
>wiatraki chodza, plyta milczy). Ktos proadzil - wymiana plyty i po sprawie
>;) To juz czwarta egzemplarz... :P Spekulowalismy ze sprzedajacym, ze moze
>byc to wina procka, ze po zatrzymaniu sie coolera prok nadal jest goracy
>(max 53*C), a jesli by go chyzo schlodzic komp ruszy bez problemow. Jednak
>instrukacja plyty nie mowi nic o tego typu "zabezpieczeniach". Wiec jak to
>jest - czy ktorys z Waszmosciow posiada na tej plycie A1.4, lub cos
>wykreconego wyzej, i nie ma problemow z wlaczaniem kompa?

> [...]

hallo

wczoraj poskladalem kompa z K7s5a i athlona 1,4 (233) biosa nie
zmienialem bo ludzie maja za duzo problemow .. jak na razie chodzi
mam szybki (i glosny ;) cooler ..temp bis 51C
zainstalowalem 3 "os" ok 3 godzin wszystko ok..

z tego co na forach znalazlem ..
jak nie trzeba, to nie zmieniac biosa.. a jezeli to tylko pod win 98
dyskietke formatowac itp .. pod zadnym pozorem win2000, xp
uwazac na bios z karta sieciowa i bez..

nie uzywac pierwszego slotu pci.. w miare mozliwisci

nowe agp/ide sterowniki (v 1,07 )
zasilacze od 300W i ... markowe ludzie pisza ze plyta jest dosyc
wybredna..

cooler ..jakies zabezpieczenie jest ludzie o tym pisza ..
ja .. na razie problemu niemam ( 5200 obrotow..;-)
czyli coolery do 1,4 uzywac..

no i instalacja.. najlepiej nie wszystko na raz tz
minimalne hardware ..potem dokladac w zaleznosci od
"waznosci"

sundblaster pci128 robia tez problemy i niektore ati karty
przy 3D problemach

http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.html

pozdrowienia

i powodzenia