Re: Drukowanie duzych plikow

Autor: hudson (ropucha_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 11:46:23 MET DST

> Od czasu do czasu chcialbym wydrukowac dosc spory obrazek (a4, 1200 dpi,
> kolor). Niestety duze obrazki z dziwnych powodow drukowac sie nie chca.
> Po wydaniu komendy "drukuj" menedzer wydruku pokazuje, ze dokument jest
> buforowany, ale pozniej zamiast sie drukowac - znika. Co z tym zrobic?
> Ten sam obrazek przeskalowany do np. 60% drukuje sie bez problemu.

Albo masz za malo ramu albo miejsca na dysku albo sterownik jest do
Ja mialem podobne perypetie z ploterem oce - nie chce tu nikogo zbluzgac
ale o ile niektore lepsze modele Oce sa niezle o tyle nie dajcie sie wrobic
kupno tanszego modelu + serwis. Cale Oce w Polsce to sami pieprzeni
handlowcu - technikow jesli sa to mozna policzyc na palcach. Jak sie znimi
gada przez telefon to sa pierwsi do gadki uwiezieni na drucie czekajac ze
spuszczonym jezorem az powiesz ze chcesz cos kupic. Ale jak sie zaczniesz
pytac technicznie lub poprosisz kogos z pomocy tech. to uslyszysz 'eee...ja
to wlascieiwie jestem handlwocem...e..". Nie mowie zeby kogos obrazic -
mowie czego doswiadczylem a wraz ze mna firma ktora zajmuje sie nam siecia.

Poki nie mialem nowszego firmware'u radzielm sobie zatem z wiekszymi
plikami bardzo prosto. Jako ze zalapaalem sie jeszcze na "ere DOS'a"
mysle ze mozesz sprobowac wykorzystac taki myk ze dtrukujesz do pliku
ze 'skwarka' a nastepnie zapodajesz
copy /b nazwa_pliku.prn LPT1: lub sciezke sieciowa do drukarki jesli
nie jest wpieta w Twoj komp - np. \\inny_komputer\nazwa_udzialu\

pozdro
Janusz