Re: Otoczenie sieciowe problem

Autor: raph (raph_at_interia.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 10:12:12 MET DST

Użytkownik Marcin Frątczak <prusak_at_silesianet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qbc1j$sfg$1_at_news.tpi.pl...
> mam kompa z karta sieciową Longshine lcs 8038 txr i mam taki problem
jestem
> podłączony do netu przez siec i moge korzystac z internetu ale nie moge
> przegladac zasobow sieciowych i mnie nie widac u innych w otoczeniu
> sieciowym

Przyczyny prawdopodobnie leza po stronie konfiguracji sieci:
1. Czy logujesz sie do sieci, czy np. klikasz ANULUJ? (przy starcie systemu
powinienes miec okienko logowania)
2. Panel Sterowania> Siec
w "Udostepnianie plikow i drukarek..." tam zaznacz opcje "Chce miec
mozliwosc udostepniania innym moich plikow".
3. Wpisales grupe robacza taka jak inni z twojej sieci? (Panel
sterowania>Siec> zakladka Identyfikacja)

pozdrawiam
raph