Re: Zestaw do oceny

Autor: _at_r2r
Data: Sat 13 Oct 2001 - 23:23:25 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał(a):

>a jestes w stanie zagwarantowac ze dysk nie bedzie awaryjny :-)

nei jestem, po to jest gwarancja :-). Gdyby każdy miał podejście podobne do
Twojego to nikt niegdy by nie kupił żadnej nowości, żadnej nowinki... Np po
co kupowac np. nowy model jakiegoś samochodu jak można jeździć bezawaryjnie
np. ładą :-). Takie właśnei masz podejście do tematu :-).

>rozna gestosc zapisu, technologia, nie wiem jak z iloscia cachu
>w ibm'ie... i tu masz roznice predkosci :-)

cashu tyle samo - 2MB :-).

>a ja polecam poczekac zeby nie bylo takiej wtopy jak z BII :-)

A ja nei polecam czekac :-). Tym bardziej nie powinni tego robić posiadacze
takich dysków jak ja miałem wczesniej ;-) (IBM DJNA 18GB 7200 2MB) made in
hungary - bo nie znasz dnia ani godziny... ;-). Ale poki co i ten ponad
dwuletni IBM spisuje sie OK :-) (odpukać...) ;-)

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net