MODEMOWE ABC

Autor: Norbert (gromforum_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 22:59:42 MET DST

Stary modem....33600 kupilem za 30 zl od kumpla...
Tyle ze on nie ma zadnych sterow ... nawet nie wie co za firma.
Modemik ma byc wlozony do kompa z ktorego czasem odbieram poczte...
Zauwazylem ze jest na nim kosc rockwella..
Ale... w Win ME zainstalowalem go tak jak kumpel mowil jako standartowy
modem 33600...ze sterow ME
Teraz zmieniam system na tym kompie na 98 i on mowi ze trudniej bedzie mi go
zainstalowac na tym systemie... mowi ze bede musial samodzielnie tworzyc
port , ustawienia przerwan i w ogole wyzsza szkola jazdy.
Nie wiem czy to prawda a jesli tak to czy sobie poradze.
Co o tym sadzicie ?
tylko nie piszcie zeby mi kumpel zamontowal bo po pierwsze on wyjechal a po
drugie juz kilka modemow wkladalem i instalowalem w kompach tyle ze do
kazdego mialem zawsze stery...
Pozdrawiam.
Norbert
grom_at_poczta.onet.pl