Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 22:13:29 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Nie chcialem niepotrzebnie dolowac fanatykow AMD ;)

a co tu do dolowania? :) po prostu super rdzen i juz...jeszcze nie tyle
bys ich zdolowal co ucieszyl, bo porownujac i440 i i815, potem
dokladajac i845/i850 to czlowiek doznaje konkluzji ze *ntel sie cofa:
wpierw max 512MB ram, potem trzeba klasc rimmy parami, a procesor jest
tak zaawansowany technologicznie, ze automatycznie zwalnia jak sie
nagrzeje...

> 1. Znam wlasciciela ( w zasadzie to wlascicielke) Abita SA6R z 640MB RAM
> (sam to skladalem). Zero problemow w dzialaniu.

hmmm...

> 2. Jak ktos potrzebuje wiecej niz 512MB, to nie kupi i815 -- w koncu to
> mial byc chipset low-endowy (heh, zeby wszystkie low-endowe takie
> byly... ).

taaa... to co jest high-endowe?

intel po prostu stara sie przepchac maksymalnie p4, olewaja stare dobre
coppermine, ktore przy podgrzaniu nie zwalnialo o polowe, lub 75%...

> 3. Faktycznie, u mnie na CUSL2-C ponad 512MB sie nie daje uzywac.

tez o nim mowielm. czyzby faktycznie taki slaby w porownaniu do abita?
:)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|