Re: Intel wins ;-)

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 22:06:18 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Szybkie wtracenie sie: Netware. Oprocz tego, ze bedzie sprawnie dzialal,
> to jeszcze jak sie dolozy RAM, to i 500 userow obskoczy bezproblemowo ;)

Linux - nie ma ograniczen co do ilosci userow, ale to tez zalezy ile ich
na raz cos robi na tym serwie ;P czyzby netware nie potrafil zrobic
wiecej niz 500 kont? :) wiem, wiem.. ;)

ale mi ogolnie chodzilo - kolega Vetch mowil o NT'kach 2000 lub i XP. no
wlasnie - niech na takim sprzecie ktos postawi datacenter. nie dosc, ze
nie ruszy instalator nawet, to nawet gdyby - pierwszy lepszy codered,
czy nimda... ;) i papa ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________________txt by: Publius Vergilius Maro_________________|