Re: Karty Grafiki - ktora ?

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 22:25:13 MET DST

> Czy orientujesz sie moze jak tak karta wypada na polu przechwytywania
> wideo ? Czy jest w stanie zrzucac filmy w pelnym PALu. Czy mam jakies
> sprzetowe wspomaganie kodowania mjpeg czy inne ?

Nie bawiłem się tym tak dokładnie, ale z tego co się zorientowałem (na
oryginalnym oprogramowaniem dostarczonym z kartą ) w pełnym PALu ma problemy
i lekko klatkuje (TB1.2) w 320x288 (czy jakos tak) zgrywa idealnie, ale jak
już wspomniałem nie sprawdzałem dokładnie może inne oprogramowanie coś by
poprawiło - nie wiem.
O sprzętowym kodowaniu też nigdzie MSI nie pisze więc chyba nie ma :( te
"tv-in" jest raczej do amatorskie zabawy, a nie montażu video ;)

--
Pozdro,