IRQ Pomocy

Autor: delfinar_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 13 Oct 2001 - 22:30:30 MET DST

Witam
Jak mozna zmienic IRQ jezeli wychodzi komunikat przy recznej zmianie ze tych
zasobow nie wolno zmieniac?
Kosci intela Bx
Chodzi mi glownie o to czy mozna zastosowac jakis trick lub zainstalowac
jakis progs ktory by zmienil ustawienia
Wszystkie badziewia mi sie instaluja na IRQ 10 ,wspanialy jest windows
Tak apropo do czego sluzy opcja zarezerwoj zasoby np. IRQ ??
Bo bez problemu moge sobie rezerwowac np. IRQ 9 ale co z tego jak chcialbym
sobie przenies jakas karte na to przerwanie ale jakos mi nie wychodzi

Pozdrawiam i prosze fachowcow o odpowiedz