Re: co wybrac Duron czy pentium III?

Autor: paolss_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 13 Oct 2001 - 21:21:35 MET DST

> do
>
> no tak, PIII i Celerony pasują nawet do gniazdka w ścianie :)

A wiesz do czego pasuje Duron i Athlon ?
do podcierania sobie zadku !!!!
Kup sobie moze najpierw PIII na jakiejs plycie Abita lub Asus-a a potem mow do
czego co pasuje
(ja was ludzie nie rozumiem uwazacie ze jak cos jest tansze i wy to macie to to
jest najlepsze) osobiscie mam 2 kompy w domu i jeden z nich to Duron (drugi to
PIII 866MHz) ten duron ma 800MHz przynajmniej tak pisza na nim :)).
IIIIIIIIIIIIIII nie mam do tego durona sentymentu ciagle ma jakies problemy
wszystko robi dluzej a ja nie lubie czekac zbyt dlugo na ladowanie sie
windowsa :)) i nie tylko windowsa.