Re: Chello by UPC :-)

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 17:24:39 MET DST

"trzmiel" <ach_at_skrzynka.pl> schrieb im Newsbeitrag

> mozna kupic router za kilkaset zlotych. Ale jaki to nie wiem. Sa takie od
> razu z hubem.
A gdzie ten router jest wlaczany, bo z tego co wiem to miedzy modemem
kablowym a sieciowka nie moze byc nic "obcego". Jest co prawda prosty sposob
ale zeby sasiad mogl smigac po internecie to twoj Pc musi byc wlaczony.
Siec z siasiadem (scrossowanym kablem) u ciebie np. Jana Server u sasiada
jako proxy twoj IP adres (wewnetrzny) + port, gotowe.
Z punktu widzenia chello nie jest to jednak legalne.
cu