Re: problem z Abitem

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 13:46:40 MET DST

Kush <kush_at_wp.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:
> zakupiłem (ale nie w sklepie) płytę Abit Bf-6 i wsadziłem Celerona
466.
> Komputer się nie włączył. Płyta działa i procesor też a chodzi o
ustawienie
> zworek a dokładnie na tej płycie są Dip Switche. Jeśli ktoś dysponuje
> instrukcją do tej płyty to prosiłbym o przesłanie konfiguracji Dipów
na 466
> Mhz.

Ja mam i zaraz Ci to napisze:-0

Sparwa jest bardzo prsta... wszystkie switche ustaw na ... off:-)
Pozniej wszystko zalatwia "SoftMenu II!

No dobra nie bede swinia, masz tu ustawienia dla 466 (66x7):

multiplier factor(7):
DS1=ON
DS2=ON
DS3=OFF