Re: ASUS P2B i dodatkowy kontroler dyskow - czy bedzie szybciej?

Autor: Szymon (szym0n_at_webmedia.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 13:37:11 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Transfer nie jest wcale ograniczony szyną PCI. Ale raczej nie zmieni się
> na lepsze, chyba, że masz naprawdę szybki dysk 7200 rpm :>
A czym jest ograniczony - tylko szybkością dysku czy też wydajnością
kontrolera czy w ogóle architekturą płyty?
Jeszcze nie mam szybkiego dysku ale zamierzam kupić :]

Kontrolery dysków na płycie P2B pracują przecież w trybie UDMA33. Na nowszej
płycie TUSL2C obsługują trybUltraDMA100.
Ja się zastanawiam nad tym _czy_dokupienie do _mojej_ (fakt - dość starej -
płyty) nowego kontrolera dysków i szybkiego dysku zwiększy szybkość
transferu danych (do >=3,5 MB/s) czy też takiej możliwości nie ma.
Gość w sklepie twierdzi, iż w tym celu muszę zmienić płytę na nowszą.

pozdrawiam
Szymon