Re: Jakie macie wrazenia odnosnie Windows XP?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 10:23:22 MET DST

Hi!

"DyzioS" <ddus_at_priv4.onet.pl> napisales(as):

>Właśnie w tej chwili siedzę przy XP - jeszcze wersja RC1(2505 - stare).

A, wlasnie ja mialem 2600 czyli juz pelny OEM.

>Wygląd pulpitu i okien- to mała rewolucja - nareszcie nie są kanciaste i są
>ładnie zaokrąglone przyciski.

Ja to w koncu wylaczylem :)

>Świetnym rozwiązaniem jest "System restore" jak coś źle zainstalowałeś ze
>sterownikami to możesz jednym poleceniem przywrócić stare stabilne
>sterowniki,

To juz w Me bylo... za duzo miejsca zajmuje... BTW same XP zajmuja ok
giga..

>Dla tych co pracują z dużą ilością okien (np. kilka odpalonych
>IExplorerów) - jeśli robi się na pasku mało miejsca to uaktywnia się opcja
>grupowania okien - lączy ona w jeden pasek okna kilka i wybór konkretnego
>zachodzi po kliknięciu na pasku okna i z minie menu wybranie konkretnego
>okna.

Cudna jest, to fakt :) I jeszcze opcja "lock toolbars" nie pozwala na
przypadkowe rozwalenie ukladu paskow narzedzi

>Generalnie XP to jest usprawnione i podrasowane W2000.

Cos jak 98SE i Me :)

>Ten nowy interfejs bardzo dobrze działa pod warunkiem posiadania _naprawdę_
>dużo ramu - 256 to minimum.

Niestety. Ale np. XP to chyba najszybciej startujaca winda :) I
najfdluzej zamykajaca sie.

>W tej wersji, którą mam jest bardzo rozrzutny z pamięcią - na starcie łyka
>90MB ramu i apetyt mu rośnie...przez to dobrze jest czasem restartować
>pulpit.

Ja mailem 89 zajete obojetnie czy komp byl odpalony 2 giodziny czy 4
dni (w trakcie oczywiscie byl zuywany, gral muze, wypalal plyty,
ICQowalem sobie) - po zamknieciu wszytskiego mial tyle pameici co na
poczatku.

>Konfig:

Wlasnie :)

>Cel600_at_810

Cel800_at_1066

>Abit BE6-II slot1

MSI 815EP Pro

>HDD 30GB

Maxtor 80 GB

>Muza Fm801 (wstyd :(()

Muza zintegrowana, SigmaTel (co ja mam powiedziec ? :)

>Grafa GF2MX - starsza wersja.

GF1DDR Creative

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. Honorowym