Re: DVD - nie wysuwa (czasami) szuflady

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 09:59:51 MET DST

Użytkownik Ł.K. Liptus <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9q79ol$1pn$1_at_atom.mega.net.pl...

> Użytkownik Damianu <damianu_at_tenbit.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9q7066$8q1$1_at_news.tpi.pl...
> sprawny,
>
> oprogramowanie ktore wykorzystuje naped blokuje klawisz eject.
> blad jest raczej programowy (windowsy)

U mnie tez zauwazylem taki efekt . DVD -stary naped hitachi . Problemy z
wysuwaniem zaczynaja sie dopiero po kilku
godzinach pracy windows i po zastosowaniu polecenia wysun przez nastepnych
kilka godzin eject dziala normalnie.
W komputerze mam jeszcze zamontowany cdrom i nagrywarke na scsi i w nich
eject dziala zawsze.
Tez sadze ze to wina oprogramowania , nie jest to moze wielka uciazliwosc
,ale bywa denerwujace.