Jaki monitor?

Autor: VITOR (vitorrivaldo_at_interia.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 07:56:45 MET DST

Witam i z góry przepraszam, jeśli już było zadawane takie pytanie. Niestety
nie jestem u siebie i nie miałem jak zapoznać się z archiwum grupy.
Zamierzam kupić nowy monitor i chciałbym się zapoznać z opinią fachowców.
Czy lepiej jest kupić 15 calowy czy może 17 i jakiego producenta. Dodam, że
nie posiadam zbyt wiele pieniędzy (800 PLN) i wiele miejsca na biurku :).
Komputer służy mi głównie do internetu, czasem do gierek, filmów DiVX,
rzadko do czegoś bardziej ambitnego. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam