Re: Planet ENW-9504

Autor: Harrison Bergeron (harrison.bergeron_at_hoga.pl)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 02:49:18 MET DST

Użytkownik "Mr.Jones" <Mr.Jones_at_skynet.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos uzywa tej karty i moze cos o niej powiedziec?

Ja mam V.4
Nie ma się nad czym zastanawiać.
Karta jest zajebista. 10/100 Mbps. Full duplex. Plug & Play. PCI. Jest tak
malutka, po prostu mistrzostwo - prawie połowę powierzchni płytki drukowanej
zajmuje grzebień (ta część wkładana do slotu pci). Działa bez problemów,
sterowniki to są chyba do wszystkich systemów, do windowsów przez linuksy po
beos i inne bardziej egzotyczne. (win3.1x, win9x, winME, winNT, win2000,
netware novell, sco4 5, unixware7, lantastic, i wiele wiele innych) System
widzi je jako Realtek RTL8139, standard.
Do tego jeszcze jest tania.

U mnie karta działała na: WinME, Linux Mandrake 7, BeOS 5. Na innych nie
sprawdzałem. Karte mam od lutego tego roku i jestem zadowolony, jak na moje
potrzeby O.K.

Pozdrawiam
CU

--