Re: p3b-f

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 00:21:54 MET DST

> Jak wsadzi Celka to będzie mu go wykrywał jako P3.

na biosie 1006 ??? - nie sądzę

> Nie ma się co bać biosów beta,

tu nie chodzi o strach tylko o zdrowy rozsądek !!!

> ta płyta to i tak już szrot

W pewnym sensie masz rację - to już zabytek ale w praktyce ciągle spisuje
się bardzo dobrze i pewnie wielu osobom tak jak i mi posłuży jeszcze sporo
czasu. Widzisz są tacy użytkownicy, którzy potrzebują "pewnego" komputera do
pracy a nie koniecznie muszą się nim chwalić przed kumplami - wtedy
wyrzucanie posiadanej już solidnej płyty na BX nie ma sensu. BX+Cel lub PIII
ok 1 GHz+dużo ramu (tani ostatnio) i spokojnie można "przetrwać" jeszcze z
rok może nawet nieco więcej.

Oczywiście zupełnie inaczej sprawa ma się przy składaniu nowego kompa, ale
to już nowy temat :)))

> I do tego wszystkiego dodałbym jeszcze clear cmos

To fakt. Podsumować można ten wątek tak: cel800 na P3BF chodzić musi ba ...
powinno się dać z niego wydusić ponad 1 GHz :)))

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl