Re: rozmowa telefoniczna i modem

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Sat 13 Oct 2001 - 00:28:49 MET DST

"> >
> a masz full duplex?
> po za tym do tych spraw modem to mozna sobie, wiesz.
> kabel albo dsl albo....
> --
to o czym piszesz to telefonowanie przez internet a skoro on pisze
ze ktos podnosi sluchawke to albo ma gatewaya internet/siec telefoniczna
albo chodzi tu o zwykle telefonowanie przy uzyciu modemu tzn. zastapienie
aparatu tel. modemem. Ja mam Message plus, zewnetrzny z wbudowanym
micro i jak ktos dzwoni do mnie albo ja do kogos to gadam do pudelka i mnie
slysza.
cu