Re: wirun na poland.com ?

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:11:12 MET DST

"GLide" <glyder_at_kreacja.pl> wrote in message
> A dlaczego jest tyle badziwnych skryptow? BO te bledy sa tak
> ordynarne, tak doskonale widoczne, ze az prosza sie aby je
> wykorzystac.

Po pierwsze. Jak zobaczysz ze gosciu wyszedl z biura i zostawil komorke to
rozumiem, ze ja zabierzesz? Przeciez az sam sie prosi. Po drugie MS moglby
wywalic wogole mozliwosc sterowania Outlookiem z zewnatrz. Jak sie poblokuje
wszystko co skrypt moze wykonac to jaki jest sens stosowania jezyka
skryptowego? Ale nie tedy droga. Jak wiekszosc uzytkownikow ma poustawiane
jakies smieszne opcje zabezpieczen (bo im za duzo okienek wyskakuje) to juz
ich sprawa.
Raf