Re: laczenie kompow przez LPT

Autor: JotDe (sp5nor_at_rubikon.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 22:34:07 MET DST

Użytkownik "Marcines" <msmialowski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:9q7bau$ors$1_at_news.onet.pl...
> Witam!
>
> A moze ktos pamieta jak sie nazywaly pliki do lacznia kompow przez
lpt?

Interlnk.exe
Był też program LapLink (pod dos, win3)

> Wpisywalo sie toto w jednym i drugim do autoexeca i smigalo az milo
:)

w config.sys jako device=

> No i oczywiscie skad je wziac?

W ostatnim dos 6.2, który chodził razem z win3.11
w win95 jeszcze chyba działało, ale mogę się mylić.

Norton Commander pod DOS miał podobną funkcję - link się nazywała

Jak już zdobędziesz soft, pamiętaj o kablu, musi być z "przeplotem",
JotDe