Re: Przerwania...

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 20:39:25 MET DST

Użytkownik PeJot <pjsoft_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pv847$43k$9_at_news.tpi.pl...
> [...]
> Jeżeli nie używasz żadnych "hibernacji" to wyłącz w biosie
> ACPI i przeinstaluj system.
> PeJot

Z hibernacji nie, ale z 'oszczedzania energi' [czy jakos tak - ksiezyc
na klawiaturze :-)] - tak. Pozatym powylaczlem juz COM 1 i 2 i USB...
A co do przeinstalowywania systemu - i tak musze to zrobic, ale na razie
czasu nie mam...

--
|| Lwiczek ==> lwiczek_at_poczta.onet.pl ==> ICQ # 97776787 ||
|| "Prawda nie ma sensu, jeśli jedyna rzeczą,            ||