rozmowa telefoniczna i modem

Autor: GS (grzegorzs_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 21:03:26 MET DST

Witam,

Opisze pewien problem. Otoz przy rozmowie telefonicznej potrzebne sa dwa
telefony i taka rozmowe mozna odbyc. Ale jezeli jedna osoba laczy sie z
druga osoba przez modem? W moim przypadku moj rozmowca odbiera telefon i ja
w swoich glosniczkach go slysze, ale on mnie nie slyszy. Uzywam windows
2000prof PL. Czy ktos probowal juz takich rzeczy i moglby mi pomoc rozwiazac
tem problem. chetnie udziele dodatkowych informacji.
Czy modem powinien spelniac jakies wymagania?
Pozdrawiam GS