Re: Problem z dźwiękiem

Autor: rao (rao_at_poland.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 19:29:51 MET DST

"BOULI" napisał:
> Mam płytę ECS na SIS 735 (K7S5A). Ma ona wbudowaną kartę dźwiękową.
> Kartę grafiki mam Voodoo Rush 6MB.
>
> Gdy przewijam rolkami albo paskiem stronę np. w IE lub gdziekolwiek, po za
> winampem słychać przyrywany dźwięk jakby procek nie wyrabiał, czyli
muzyka
> się `tnie` i słychać wyraźne piski (mam Durona
> 750 i 128MB ramu )
>
> Ktos ma sposób na rozwiązanie tego problemu?
> (kupno innej karty graficznej/muzycznej odpada:))
>
> BOULI.
> wmeger_at_ds.pg.gda.pl

ECS, podobnie jak inne plytki z "darmowym" dzwiekiem, ni ma jako takiej
karty dzwiekowej, jeno kodek AC'97 korzystajacy z mocy procka. Jako ze
Wacpan chwali sie duronkiem, zapewne na magistrali 100Mhz, plyta znana z
dosc drastycznych preferencji fsb133Mhz, moze sie nieco buntowac... Sprobuj
z nowymi driverami. Powodzenia. Na athlonach takiej dolegliwosci ja nie
doswiadczyl.

pozdrowienia
rao