DVD + S3 SavagePro

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 18:43:04 MET DST

Witam, ma płytę pod Durona ze zintegrowanym w chipsecie układem S3 Savage
Pro - takim na jakich składa Arno Computer. Zainstalowałem sobie Windowsa,
wszystkie sterowniki, program Power DVD i klapa nie chce odtwarzać filmów.
Odinstalowałem PowerDVD i zainstalowałem Win DVD - to samo. Co jest grane?
Karcie graficznej ustawiłem w BIOSIE 8 MB RAM, komputer ma 128 MB RAM.
Procesor Duron 800 więc teoretycznie powinno chodzić. Jak sobie z tym
poradzić?
Proszę o pomoc
Olek