Re: Skąd 7V.. ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 15:03:05 MET DST

Niejaki(a) Sacul <sacul_at_hoga.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Słyszałem gdzieś na grupie, że można ustawić coolera na 7V, skąd wziąć takie
> napięcie ?
> Z tego co wiem to kabelek czerwony - 5V, kabelek żółty - 12V

patrz na:

Subject: GLOSNY KOMPUTER-pomozcie prosze
From: "Robert" <robert_at_cisowa.net>
Newsgroups: pl.comp.pecet

w tym watku bardzo dokladnie opisalem, przed minuta, tam masz dokladnie
opis. no jakby zajrzec do archiwum grupy to znajdziesz kilkaset kB
wypisanych na ten temat, wystarczy tylko sie pofatygowac...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|