DIMMy o roznych organzacjach.

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 14:32:55 MET DST

Witam!

Mam pytanie: Moja stara plyta VX am w specyfikacji napisane czarno na
bialym, ze obsluguje DIMMy o organizacji 1x64,2x64 albo 4x64. Niestety
dysponuje tylko pamieciami [costam]x([costam]x8). Oczywista pamiec
wlozona do tego VXa nie dziala (komp na mnie pika :(. I teraz mam
pytanie: czy pikanie i niemoznosc odpalenia ma zwiazek z inna
organizacja pamieci ? Bo jest jeszzce mozliwosc, ze plyta jest
uszkodzona. Nie mam pod reka DIMMa 4x64 zeby sprawic, stad pytanie.

A w ogole czy mozna poznac po wygladzie pamieci jaka ma organizacje ?
Np. po ilosci chipow ? Kupujac na gieldzie nie mam mozliwosci tego
sprawdzic, a jak pytalem czy maja 4x64 to mi goscie powiedzieli: panie,
chyba chodzi o 64MB ???

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl