HDD tylko tryb PIO - dlaczego??

Autor: Olek Sander (olek_at_studiospartan.com.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 14:23:31 MET DST

Allo, allo. This is Nighthawk, are You receivig me, over!
Mam klopot - moj hdd pracuje w trybie PIO, mimo ze jest to dysk IBM ATA100.
Moja plyta to Asus cuv4x-d, wyposazona w jeden procek.
Sa na niej dwa kontrolerki - do pierwszego jest podlaczony hdd, na tasmie 80
zylowej,
do drugiego DVD i nagrywaja. W windzie 2k mam ustawione przy obu
kontrolerach
cos w stylu "use DMA, if enable" i przy nagrywajce pokazuje, ze jest DMA,
przy DVD
ultra DMA, a przy HDD "PIO mode". I nie moge, w zaden znany mi sposob tego
zmienic. Buu....
Zmiana systemu na Winde Meeee nie wchodzi w gre, bo nie dziala u mnie ze
wzgledu na karte graficzna,
ale juz zupelnie inna beczka.
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam, Olek