Karty Grafiki - ktora ?

Autor: Grzegorz MEFI Kozakiewicz (g.kozakiewicz_at_gaschka.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 14:09:13 MET DST

Witam wszystkich.

(nadal nie moge sie zdecydowac - odpowiedzi na moj wczorajszy post zamiast
rozwiac moje watpliwosci zasialo ich jeszcze wiecej;( sprecyzowalem wiec
moje wymagania)

zastanawiam sie ciezko na wyborem karty grafiki.
1. maxymalna cena to 650zl -
2. pracuje dosc duzo w photoshopie ale nie urzywam programow typu cad i
innych budowlanych i technicznych
3. zalezy mi na bardzo dobrej jakosci 2D !!
4. zalezy mi na plynnosci przy rozdzialkach 1200x1024 w grach takich jak
Tombraider czy Colin (nie gram w gry FPP !!)

- nie wiem co wybrac poniewaz nie mialem doswiadczenia z tymi kartami
wiadomo ze jak ktos pyka tylko w gierki to powie ta jest super karta a jak
ktos robi grafe to powie matrox i tylko matrox

- no wlasnie ja nie potrzebuje takiej jakosci jaka ma matrox na pewno nie
potrzebuje tez super wydajnosci 3d zeby w queju wyciagac 1500 190 klatek na
sekunde

- chcialbym aczkolwiek nie jesty to mus wyjsie t-out - mam juz sblive i mam
zamiar kupid dvd wiec chyba rozumiecie takike male kino domowe ;))) tanim
kosztem

PROLINK GEFORCE 2 GTS 32MB DDR TV-OUT
PROLINK GEFORCE 2 GTS(PRO) 64MBDDR TV-OU
Leadtek WinFast GeForce2 Pro 32mb tv-out
GF2 GTS Elsa Gladiac A 32MB
Hercules 3D Prophet 4500 Kyro II + tvout

eventualnie inne sugestie tylk pamietajcie o moim budrzecie ;))

--
// Mefi