Jaka nagrywarke polecacie

Autor: Piotrek P. (piot_at_2com.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 12:43:25 MET DST

Witam
padla mi nagrywara ymaha x 8 i mimo to ze zadko z niej kozystalem
mysle zeby i tak cos kupic. Zastanawiam sie co wybrac , mimo ze jestem
fanem firmy Yamaha to raczej ona odpada gdyz jest w porwnaniu do
innych dla mnie jest za droga. Mysle o czyms szybkim i w miare tanim.
tak w przedziale cenowym 700-800 zl , najbardziej zalezy mi na tym aby
nie sypala plyt, wytrzymalosc jest dla mnie sprawa drugozedna gdyz
moja srednia to 1-2 plyty CDR na tydzien. zastanawiam sie nad :
LiteOn LTR-24102B co o niej myslicie ?

Pozdrawiam
Piotrek