brak pamieci

Autor: [[[sushi]]]] (sushi21_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:36:21 MET DST

Witam

Moze ktos z Was bedzie wiedzial. Mam taki problem, ze w Wordzie lub inny
programie po nacisnieciu Ctrl+P pisze ze ma za malo pamieci lub miejsca na
dysku. No to sprawdzailem - i pokazuje mi wolne 96MB Ramu i iles tam GB na
hdd.
Ale jak nacisne przycisk drukuj na pasku u góry to drukuje, i nie wiem co to
moze byc. Wirus raczej nie bo przeskanowalem caly twardy, chyba ze jakies
pozostalowsci po Nimda32 ,ale nie sadze bo mi go wogole nie wykrylo. Moze
ktos moze i pomoc.
Dzieki

--
Tlen ID:sushi21