huby 3coma

Autor: Miklos de Horthy (dehorthy_at_go2.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:08:27 MET DST

czy wszystkie huby 3coma maja mozliwosc polaczenia skretka z innymi
hubami ? Pytam bo mam longshinea ze specjalnym gniazdem, ktore moze
sluzyc jako normalne albo jako polaczeniowe z innym hubem (po zmianie
polozenia przelacznika). Nie chodzi mi o polaczenie koncentrykiem. Czy
ewentualnie jest jakies specjalistyczne okreslenie tego typu hubow lub
tego typu funkcji w hubie ?