IrDA - wyprowadzenia na płycie ?

Autor: Pawel (pawles_at_polbox.com)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 10:01:08 MET DST

Pozdrawiam grupę i mam pytanko:
Zakupiłem i zmontowałem port podczerwieni (kit AVT), powinno się go
podłączyć do wtyczki na płycie o wyprowadzeniach : 1 234, a ja na swojej
mam: 1234 (czyli nie mam przerwy między pinem 1 i pozostałymi). Czy ktoś ma
opis wyprowadzeń do złącza bez przerwy? Przejrzałem kilka instrukcji do MB i
jeśli jest opis IrDA, to jest to złącze z przerwą, znalazłem jeszcze 2
złącza bez przerwy, a w instrukcji żadnego opisu. Są to niestety płyty jakiś
mało znanych firm i nie mam żadnych adresów ich producentów.

Dzięki za pomoc
Paweł