Karta TV, kodeki , win 98 ...

Autor: Katanka (szpotocb_at_wsi.edu.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 08:49:19 MET DST

Witam serdecznie.

Kupilem karte TV "Genius Pro II".
Bez problemu ja zainstalowalem. Odpalilem programik gdzie ustawia sie
rozdzialke i wybiera kodeka. Wczesniej sciagnolem z sieci jakiegos
przykladowego.

Moj config to PIII 450 (slotowy)
Plyta Asus (nie wiem dokladnie jaka, ale podkreca sie zworkami czyli starsza)
256 MB SDRAM
20 GB HDD Seagate 5400 obr.
Creative Riva TNT2 Ultra
Win 98

Przy ripowaniu 640x480 bez muzyki z kabla Video In (konkretnie z konsoli PS2)
filmiki przy tym kodeku srednio przechwytuje z 10fps na sek
Niestety jest to niewystarczajace

Przy rozdzialce 388x256 ripuje mi juz w 17 klatkach i bylo by wszystko ok
gdyby te 17 klatek bylo stale. Jednak wacha sie miedzy 15 a 22. Widac jakies
rwania delikatne itp...

Sprawdzalem na innych kodekach i w postaci nieskompresowanej, ale zaden nie
wypadl lepiej. Na innych mam okolo 3 fps a na nieskompresowanych mi chyba dysk
nie wydala.

Co radzicie zrobic ? Nioewazne ile filmik bedzie zajmowal po zripowaniu bo i
tak go potem potraktuje Virtual Dubem i skompresuje do DivX. Chodzi mi o to
aby plynne filmiki z PlayStation2 umieszczac na seoim serwisie w
dziale "Files" (www.playstation2.of.pl).

Czy doradzicie mi jak poustawiac w opcjach programu, biosu, systemu,
ewentualnie powiecie skad sciagnac kodeka ktory byl by szybki i ripowal mi
stale 20 klatek ?

Bardzo mi na tym zalezy i kazda sugestia bedzie mile widziana. Odwdzieczyc sie
moge plytka z emulatorami GBC i GBA i 3000 romow na te kieszonsolki (wszystko
co wyszlo na swiecie).

Bardzo serdecznie dziekuje i prosze o pomoc.

Katanka
www.playstation2.of.pl
szpotocb_at_wsi.edu.pl

     archiwum i przeszukiwanie newsów