Re: SoundBlaster i IE - ?

Autor: inkub (inkub_at_modern.art.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 02:12:27 MET DST

ufffff .. no wiec teraz male sprawozdanie
z przebiegu wydarzen w:
"bitwie o karte lub funkcjonalnosc flashowych stron .. etc .."

jednym slowem mowiac "jest zle" :((

zaczne od tego ze usuchomilem sfc, przelecialem po plikach
uszkodzonych (szczescie moje ze zrobily sie backi)
odpalam kompa a tutaj okazuje sie iz:
- wykopaly sie kontrolki ActiveX
- IE oraz Outlook pogubil sciezki do plikow i nie moga sie otworzyc
- ogolnie wiele rzeczy sie po-sy-pa-lo :(
ale teraz :
przeinstalowalem ie (6-ke) ruszyl IE ale Outlook nie pojdzie :(
nie mogl ruszyc dllki o nazwie 'msoe.dll' ... zato odpalilem stronke
z flashem (onet.pl) i wszystko sie pieknie zaladowalo oprocz
oczywiscie flasha i pokazala sie piekna czerowonkawa informacja iz:
moje ActiveX=y juz nie dzialaja i zaleca sie ich zainstalowanie.
A wiec zainstalowalem na nowo plugina do flasha i jakas kontrolke
activex-ow.
wynik:
ie nadal sie wiesza, a outlook nie dziala .. :(

kolejno: wyzucam SB ... (nadal to samo ie- zawieszenia outlook-niedziala) :(
kolejno: wywalam calego ie i oe i instaluje je na nowo - nadal to samo :(
kolejno: reinstalka windozy na podwalinach starego systemu (pod dos) nadal
to samo :(
kolejno: wywalam outlooka zostawiam ie, instaluje outlooka - nadal to samo
:(
kolejno: wchodze w tryb DOS nastepnie kopiuje stare pliki (back) programu
SFX
             na obecne - zastapiono/OK - odpalam winde i JEST jakis sukces
wynik: dziala Outlook (karty nie ma), IE nadal wiesza sie na flashu ...

i z wracamy do punktu wyjscia :)))

czyli: nie mam karty prawie wszystko dziala ale IE mam teraz "zkopane"
.. reinstalka juz nie pomogla :(

podsumowanie:
z tego co widze SB podczas instalacji prawdopodobnie miesza cos wokol
ActiveX-ow
skad to stwierdzenie ano z tad iz nie tylko jest problem z Flashem ale i np:
wszystkie pliki filmowe *avi *mov etc , Realplayer, Flashowe prezentacje,
wygaszacz ekranu ...
nie mam zielonego pojecia co ten SB ma wspolnego z ActivX-ami...
... teraz to juz poprostu wymiekam.

Dodam jeszcze karta byla probowana na tym kompie na wszystkich slotach,
Na innych dziala i nie krzacza sie kompy a wiec w czym jest problem .. w
ActivX-ach ??

pozatym moze powiem dla przyblizenia jakie parametry sprzetowe ma ten
komputer:
P 3 - 550
320 RAM (mem.)
Grafika riva TNT 2 pro M32
tak wiec kto mi powie co tutaj nie gra ze soba ?

zauwaze jeszcze ostatni szczegol: .. ta karta kiedys dzialala na tym
sprzecie;
pewnego pieknego dnia ucichla i poprostu przestala dzialac;
o ile pamietam to byl przypadek w ktorym dwa dzwieki probowaly dopchac
sie do jednego wyjscia, jeden nie zdolal, pokazal error-a i tyle "slyszalem
SB Live"

nadal proszac o pomoc

pozdrawiam
inkub