Re: Modem z inicjatywą :)

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 00:26:34 MET DST

Użytkownik "Glasser" <yelco_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Mam następujące pytanie: co należy zmienić w ustawieniach
> systemowych, bądź konfiguracji modemu (Zoltrix Cobra), żeby
> łączył się on z siecią automatycznie, zawsze, kiedy działa
> jakiś program, który się do sieci odwołuje? Po przeinstalowaniu
> systemu moja maszyna straciła tę cenną umiejętność. :((

Musisz miec zainstalowany skladnik sieci o nazwie
Microsoft Family Logon (w Panel sterowania/Sieć).
Wtedy bedzie mozna przy starcie zaptaszyc okienko "Polacz automatycznie".

Jezeli juz to masz, i nie laczy - to popatrz w Opcje internetowe/połaczenia
w IE. Tam zaptasz "Zawsze wybieraj domyślne połączenie"

Pozdrawiam
Feromon

PS. To jest w Win98. Jesli masz starsze to nie wiem czy tak prosto.