Re: filtr na monitor

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 23:51:21 MET DST

> Jak sie kupowalo kompa dawno temu nie wiedzac nic ani o komputerach ani o
> monitorach, to trudno wymagac teraz zmiany monitora.

skoro to bylo dawno temu, to nie jest to pewnie monitor wiekszy niz 15 cali,
a jakos obrazu pozostawia wiele do zyczenia (to tylko moje przypuszczenia) i
skoro zalezy Ci na wzroku to kup nowy i duzy (minimum 17 cali)

> Szkoda kasy? podobno na oczy nie szkoda nigdy kasy.

napisalem ze jak masz nowy to nie ma sensu, bo kazdy nowy monitor spelnia
normy bezpieczenstwa i filtrami niewiele tu pomozesz. a jak masz stary to
jakosci obrazu nie poprawisz filtrem.

pzdr.
trzmiel