Re: wirun na poland.com ?

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 22:44:12 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
wypowiedział(a) się w następujšcy sposób:
> Malo prawdopodobne by jakikolwiek inny program pocztowy mial tak
ordynarne
> bledy w kodzie, co Outlook. Chyba ze we wczesnej wersji alpha.

mysle, ze to nie powstrzyma ludzi ktorzy bawia sie w pisanie kodow
wirusow, moze ich nawet pobudzic do pisania bardziej wyrafinowanych i
trudniejszych do usuniecia...

> Dobra dobra, pouczanie zostaw sobie dla kogos innego. Nie lubie, jak
> zoltodzioby mnie usiluja rozstawiac po katach (bez urazy).

hmm, a w czym jestem zoltodziobem?

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.