Re: www.PC.com.pl sprzedane ?

Autor: balth (balth_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 22:17:18 MET DST

[..]
> albo o Athlonie XP jeszcze nic nie wiedzą !!! Chyba jednak nie, bo o XP
> pojawił się bardzo ciekawy artykuł na jego temat ...
> http://www.pc.com.pl/news.asp?NewsID=9008 !! Wspaniałe przemyślenia !!!

Najbardziej mi się podaobał ten moment :

"Zamiast tego odnosić się mają jedynie do liczby znajdującej się w nazwie, w
kontekście tzw. technologii quantispeed. Co właściwie oznacza słówko
quantispeed? Szczerze powiedziawszy, nie mam zielonego pojęcia, a co gorsza
nie wie tego renomowany słownik Webster's."

Super. Koleś zapomniał zuważyć znaczka TM.... ;-))) No to może niech
przetłumaczy....hmmmm... GigaTexel ?;-)))

bye

balth