Re: Od czego zaczynalismy .. troche historii :)

Autor: Prusak (prusy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:39:41 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> zreszta
>

> co jest z tymi dyskami?:))), mam 200MB caviara z czasow 386/486 i chodzi
do
> dzisiaj (wielokrotnie noszony i duzo uzywany), po przesiadce na p166
kupilem
> caviara 2,5 GB padl 2 misiace temu:(

A pamiętasz ile dałeś za pierwszego, a ile za drugiego i ile teraz kosztuje
dysk? Niestety są to uroki masowej produkcji, coraz więcej kontrola jakości
przepuszcza bubli. Zresztą na bublu też da się zarobić jak widać.
Kupując swój pierwszy zestaw miałem do wyboru albo kupić komputer, albo
kupić poloneza (nowego!). A ile dziś można kupić naprawdę dobrych komputerów
za 1 poloneza?
Pozdrawiam
Prusak