ASUS P2B i Celeron 800

Autor: YAQB (jajor_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:20:53 MET DST

Witam !!!

Chce zaistalowac na plycie Asus-a P2B (rev 1.03) procesor Celeron 800 (max
mnoznik x8 szyna 100MHz - teoretycznie sie da). Probowalem zasiegnac jezyka
u "praktykow", ale niestety nie mam jednoznacznej odpowiedzi. Jedni mowi, ze
sie da inni ze nie !!! Ci na TAK uwrunkowywuja to od najnowszego BIOS-u i
przesciowki z regulacja napiecia. Ci na NIE mowia ze wogole nie ma takich
szans ......

Jak to jest ?!? Bo niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia tego zestawu -
jak kupie elementy to ich potem nie oddam ......

Prosze o wypowiedzenie sie na ten temat.

DZIEKUJE ZA WSZYSTKO KOMENTARZE SUGESTIE ETC!!!

Pozdrawiam

YAQB