Re: sieć osiedlowa ???

Autor: Kszyho (kszycho_at_npartners.net)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 21:07:07 MET DST

czlowieku ! :)
warto !
jak np. zalozysz siec z 2 kumplami i wezniecie sdi (ktore tera chyba 130
miesiecznie kosztuje) to za lebka zaplacicie 43 zlote miesiecznie za net.
ja mam tak smiesznie z qmplem (narazie) ze mam zryczaltowany dostep do netu
za... 73 zlote miesiecznie (co prawda tylko 56k ale na 2 osoby starcza).
ciagne lacze z Dialogu. wychodzi nam po 36.5 zlotego miesiecznie :)
a net smiga (nawet zagraniczne strony, nie to co w tepsie :)

kszyho