Re: Które Pentium (jeden) pójdzie bez wiatraczka?

Autor: ElGreco (elgreco_at_interia.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 20:58:01 MET DST

> Na zasilaczu też odłączę (już to testowałem ze starym komputerem).
U mnie bez wiatraka pracuje P75 i jest ok. Nie radze wylaczac wiatraka w
zasilaczu, wiem z doswiadczenia, ze po paru dniach zasilacz robi sie
niebezpiecznie goracy. Zamiast tego lepiej zmienic napiecie zasilania
wiatraka na 5V, chodzi wowczas absolutnie bezszmerowo a chlodzenie jest z
zupelnosci wystarczajace.

--
ElGreco