Re: CII 600 kontra PIII1000 ?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Thu 11 Oct 2001 - 20:16:50 MET DST

Użytkownik "George" <grg157_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam CII600 na AbitBE6-II RAID i zastanawiam się czy jest sens wydać np.
> 800zł na PIII 1000 FCPGA 133FSB. Nie wiem jakiego spodziewać się wzrostu
> wydajności i czy ten wzrost warty jest takiej inwestycji. Tym bardziej że
> celeron chodzi na 90MHz FSB co daje 810MHz. Głównym programem jakiego
uzywam
> jest BCB5 i nie chodzi szczególnie szybko, dlatego zastanawiam sie nad
> wymianą.

roznica bedzie widoczna ale nie bedzie miazdzaca (dlaczego ten celek tylko
na 90Mhz?:), nad pIII na FSB 133Mhz zastanawial bym sie, o ile pamietam
twoja plyta ma tylko dwa dzielniki dla agp 1/1 i 2/3,czyli karta na AGP przy
FSB 133 bedzie chodzic na 89 Mhz sprawdz czy ci graficzna wytrzyma, moze
zamiast tego 800 zeta na p3 dolozyc troche i nowy celek + 815, albo duronik,
BCB5 (borland c builder 5), zmiana procka na cos na szybszej magistrali i
wydajniejszego (wiecej cache) moze miec dosc duze znaczenie (tested on bcc55
i VC6)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl